THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Sunday 8 March 2009

07th March 09, at Faez's b'day party

Assalamualaikum warahmatullah hiwabarakatuh.

actually, i already got blog, tapinya terpaksa di tutup atas technical problems yang tidak dapat di elakkan.so, harap maaf terpaksa tah di buat yang baru.HAHA.

anyway, on 07th March 09..sii faez meng-invite kami-kami arah birthday party dirumah nya yang terletak di perkampungan lambak left. majlis nya atu lapas sembahyang maghrib pulang. tapinya abangku mengantar aku dalam pukul 7 lalu lah.walauapapun, terkandung tah jua tu lapas magrib. ya ja? tapi inda apa lah, pasal aku BERJAYA mengacang durang-durang.HAHA. ya kan?
sii faez ampir-ampir udah tu kan marah.tapi surprise ku success jua bah.

sekali, disana ada ziqah,dzah,zemah,usamah,faez sunday,dzulfadhli,mamat,adley..and sii nabilah aka exgf sii faez ada jua.

sii balqis, fiddy sama fadzul ahir datang, dangar-dangar ia membali adiah dulu ah.

ramai ah para-para jemputan nya atu..dari yang tua sampai yaang muda..yang kaya sampai yang miskin..(kali jua atu pun mun ada)..dari yang tinggi sampai yang buntak..(for sure ukan aku ah)..dari yang dari sampai tah yang dari..inda tah ku tau miana tu..yang penting ramai lah.

lagipun siuk jua lah pasalnya anak-anak yang bedamitan atu..ehh membari kan memaraki mata bah..mun ia ampir tantu ku cubit-cubit tu,HAHAHHAA.pendera banar. ukan pulang apa..sekalinya bemain balloon atu macam dapan-dapan mua bah melatup. membari kan labuk-labuk bah jantung ah.

kalinya, sii faez suruh kami arah bilik tamu tia.pasal kami kan bemain jua.HAHA.dibilik tamu atu, sajuk nya nauzubillah bah.. macam baku wah darah ah. HAHA.over ehh~ yang penting sajuk lah. ketulang-menulang bah. tapi-tapi.. di sana lain pulang kraja kami, begambar bah..HAHA.pebret kali~

macam-macam style diperlihatkan.HAHA. lapas mengaleh-ngaleh begambar.duduk tah kami tu buat bulatan.hehe.macam style kanak-kanak.kan bahapa tah kami tu? main carah?HAHA. inda lah. kami main TRUTH AND DARE. pakai butul aing suci ah. butul atu bulih didapati arah FBI aka amah sii faez.

macam boring main nya ah. kalinya, durang dzah, zqah sama sii balqis kan main DDR, udah atu inda kesampaian pasalnya kana panyap tia udah.kesian eh. cerita-cerita tah saja kami ah.rupanya di luar ujan dengan lebat nya.HAHA. aku balik awal tia~ pukul 11 parents ku mengambil ah..HAHA..rajin tia.pasal apa nah? adalaa~ tapi-tapi awal masih kan tu pukul 11 aah? ahir kali ah mengapaa kita buajah? lali kali udah.

and balik kerumah, aku tidur pasal aku mengaleh.hehe. (;

bah atu tah saja.sorry kalau boring cerita ku ah.HAHA. blog ku kali ah.jantah kan setaie kan jadi hakim sini ani.ooopppss~ sorry terrrkasar bahasa.HAHA. bah salam~


para lelaki-lelaki yang sejati.HAHA.serta gay-gay yang teristimewa.HAHA.mihirr~
from left ; fiddy,usamah,adley,dzulfadhli,fadzul,faez sunday,faez and mamat.




ane tah gambar bisdurang-durang kecuali aku lah.pasal aku bah yang menggambar ane.
atu para perempuan-perempuan dari berlainan puak.HAHA.serta lelaki-lelaki dari berlainan abad. dengan kesetian GAYMATE bisdurang yang inda terrkalahkan.


sorry kalau inda berapa clear.maklum lah urang kesajukan.HAHA. (out jua eh alasan nya ah).

0 comments: